Responsive Advertisement

Bambaşka Bir Albüm



Uzun süredir, hatta çok uzun süredir bir şeyler yazmıyor olsam da müzik dinlemeyi hiç bırakmadım. Tabi ki anlatacak o kadar çok şey birikti ki nereden başlasam bilemedim. Sonra "Bambaşka Bir Albüm"ü yazmaya karar verdim.

Selen Gülün ile tanışmamız Answer albümüne dayanıyor. Çok eski değil yani. Fakat ne kadar başarılı bir besteci olduğunu fark etmem çok da uzun sürmedi. İleride Answer için de yorumlarımın bulunduğu bir yazı yayımlayacağım. Şimdi konumuz Selen Gülün’den Başka.


Albümü ilk aldığımda nasıl bir albüm ile karşılaşacağımı bilmiyordum.”Başka” başladı. Beni alıp götürdü diyebilirim. Albümü dinledikçe “Kim Bilir” adeta aklıma kazındı diyebilirim. Ne de güzel sözler, ne güzel melodi, ne güzel nakarat o öyle! Albümdeki favori şarkım diyebilirim.




         
Kimi sakin, kimi kıpır kıpır şarkılarla dolu güzel bir albüm olmuş "Başka". Albümdeki şarkılar Selen Gülün’e ait. Albümde çalan müzisyenler de saymakla bitmez. Ediz Hafızoğlun’ndan Cenk Erdoğan’a uzun bir liste.

Her şarkı ayrı güzel bu albümde. Mesela bir de Elif Çağlar düeti bulunuyor: Your Star. Dinlemeden geçilmeyecek bir şarki kesinlikle.

"Kırmızı Şapka" var tabi bir de. “Kırmızı şapkası vardı, yalnız yürüyordu.” Aklına geldikçe dinlemek istiyor insan. 



          Hiç canlı dinleme fırsatı bulamadığım bu şahane müzisyen ve şahane insanı en kısa zamanda sahne ışıkları altında görmek ve güzel bir fotoğraf çekinip albümlerimi imzalatmak istiyorum. Ondan sonra belki bir "Answer" yazarım.

          Bir de kadınlar matinesi albümü kaydediyorlarmış duyduğuma göre. Kadınlar Matinesi her ay farklı mekânlarda yapılan Selen Gülün önderliğinde farklı kadın Türkçe caz vokallerinin bir araya geldiği bir proje idi. Albümü de proje kadar güzel olacak gibi. Beklemedeyiz!

Yorum Gönder

0 Yorumlar