Responsive Advertisement

"Ütopyalar Güzeldir"

     

          Ceylan Ertem'in ikinci solo albümü "Ütopyalar Güzeldir" raflara ilk çıktığında büyük bir hevesle gidip aldım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki albüm kapağı ve kitapçığı muhteşem! Eve gelip albümü bir kaç kez dinledim ve resmen tadı damağımda kaldı. Özellikle "Ne Olursan Ol Gelme" ve "Annem Duysa Üzülüyor" parçalarını dinlemeye doyamadım. Ceylan Ertem'im yazdığı sözler, Cenk Erdoğan'ın perdesiz gitarla attığı sololar ve Ediz Hafızoğlu'nun (özellikle canlı) performansı şarkıları beğenmemeye engel oluyor. Tam istediğim, tam beklediğim, tam Ceylan Ertem'e yakışır bir albüm olmuş.

   

        Geçen cuma "Shaft" Ceylan Ertem'i ağırladı. Bizde koşarak gittik tabi ki. Yaklaşık 1 saat geç sahneye çıkmasına rağmen çok haklı sebepleri olduğuna eminim. Benim albümdeki favori şarkım   "Ne Olursan Ol Gelme" ile konsere başlamaları benim bütün yorgunluğumu aldı götürdü zaten. Hiç sıkılmadan saatlerce izleyebilirdim Ceylan Ertem ve grubunu, fakat onlarında insan oluğunu unutmamak lazım. Konserden sonra yanına gittim albümümü imzalattım. Çok şirin, çok cici bir insanmış kendisi. Hem albüm hem canlı performans hem de imza için teşekkür ediyorum.
     
     


      Kısacası, Ceylan Ertem bize muhteşem bir albüm hazırlamış. Kesinlikle dinlenilmesi gereken bir albüm olduğunu düşünüyorum. Eminim içinde herkesin kendini bulacağı bir şarkı vardır. Bu da benim şarkım.


















Yorum Gönder

0 Yorumlar