Responsive Advertisement

Masal Geliyor!



       Ece Göksu'nun solo albümünün çıkacağını ilk duyduğumda çok sevindim. Yavuz Akyazıcı Project ile tanışmıştım kendisi ile. Yavuz Akyazıcı ile birlikte, bildiğimiz şarkıları bilmediğimiz şekilde göstermişlerdi bize. Harika sesi ve yorumu ile adeta gönlümde taht sahibi olmuştu.
       Bir gün Kazan Dairesi isimli programda en beğendiğim 3 caz vokali "Ece Göksu", "Şirin Soysal" ve "Elif Çağlar"a rastladım. Caz Ağacı isimli proje ve Türkiye'de caz üzerine hoş sohbet ediyorlardı. 2 efsane muhteşem albüm "M.U.S.I.C." ve "Bir Şeyler Var" ardından gelecek 3.albüm olan "Masal"dan bahsettiler. Albüm kayıtlarının neredeyse bittiğini ve yakın zamanda piyasada olacağını söylemelerinin ardından, heyecanla beklemeye başladım.

 
       Bir kaç gün önce Ece Göksu, twitter sayfasından bu resmi paylaştığında artık zamanının geldiğini anladım. Heyecanlı bekleyiş sona ermek üzere. Albüm çıktıktan sonra en kısa zamanda bir inceleme yazıp buraya koymayı ihmal etmeyeceğim tabii ki.

       Yeni albüm çıkmadan eski albümden bir şarkı dinleyelim o zaman. Kalın sağlıcakla.

Yorum Gönder

0 Yorumlar